Koe maan rahtiteollisuuden haasteet 4 000 hevosvoiman harteillasi. Selviydy mahtavista vuoristoista ja valtavista erämaista vetäessäsi huimia tonnimääriä Kalifornian mutkaisilla rautateillä Train Sim World 3: Cajon Pass -pelissä. Nouse huippuluokkaisen suunnittelun kyytiin nykyaikaiseen ES44C4-dieselsähköveturiin, jonka vetovoima on uskomaton. BNSF:n kalustoon kuuluu sadoittain näitä tehokkaita vetureita, joilla raskaat kuormat saadaan siirrettyä helposti. Veturisi on valmis käymään taisteluun Cajon Pass -solan jyrkkiä rinteitä ja ankaria olosuhteita vastaan. Istahda alas kunnianarvoisan SD40-2:n klassiseen ohjaamoon. Tämä amerikkalainen sankari tunnetaan koko maassa menneiden aikojen päälinjaliikenteestään. SD40-2 on nyt jo toissijaisissa tehtävissä käytettävä veteraani, joten vastaat paikallisesta toiminnasta sekä ratapihoilla tehtävistä ja eri toimialojen välisistä vaihdoista.