tinyBuild High-Speed Bundle
Ota kiinni jos saat – tässä paketissa on vauhtia! Hello Neighbor vie sinut sykettä nostattavaan kauhujen taloon, The Final Station laittaa pakenemaan maailmanloppua veturilla ja SpeedRunners haastaa ohittamaan kaverit vauhdikkaassa supertehostimien maailmassa! Kaikki kolme peliä samassa paikassa! Odotetussa Hello Neighbor -trillerissä on alati muuttuva talo ja salaperäinen naapuri, joka varjelee kuolettavaa salaisuutta. The Final Station vie reissuun maailmanlopun jälkeiseen maailmaan ja laittaa päättämään, ketkä matkustajista tulevat kanssasi seuraavalle asemalle, kunhan he selviävät yön hirviöistä! SpeedRunners on kaupungille sijoittuva neljän pelaajan parkour-kisa, jossa kaikki kilpailijat voivat tehostaa vauhtiaan, lennähdellä, laukoa ohjuksia ja asettaa pommeja kaveriensa pään menoksi! Onko tämä kenties tinyBuildin tähän mennessä vauhdikkain paketti? On!