Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe
Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe Edition sisältää: – Tiny Troopers: Global Ops (koko peli) Huomio! Tiny Troopers: Global Ops on nopeatempoinen kahden tikun arcade-räiskintä, jossa johdat Tiny Troopersin eliittiryhmää toiminnantäyteisissä tehtävissä ja niität laumoittain häikäilemättömiä vihollisia kaikista maailman kolkista! – Tiny Troopers: Joint Ops Tiny Troopers Joint Ops on eeppinen arcade-räiskintäpeli, joka on ääriään myöten täynnä toiminnantäyteisiä ja sekasortoisia minikarttoja! Hallitse sotilaita ja taistele pahoja vihollisia vastaan lukuisilla aseilla ympäri maailmaa. Rekrytoi erikoispalkkasotureita, kuten lääkäreitä, konekivääriampujia ja Delta Force -eliittisotilaita, ja kukista viholliskapinalliset! Varmista voitto keräämällä mitaleja, tunnistelevyjä, tietoa ja muuta jokaisen tehtävän aikana.