They Always Run
Rikosten tulva on pyyhkäissyt galaksin asukkaiden päältä aina imperiumin kaatumisesta lähtien. Kenet tahansa mistä tahansa löytämisestä on muodostunut erittäin arvostettu taito. Aiden on kolmikätinen palkkionmetsästäjä, jonka täytyy metsästää galaksin vaarallisimpia ja vaikeimmin paikannettavia henkipattoja. Osa palkkioista maksetaan rahassa, toiset sisältävät arvokasta tietoa, joiden avulla Aiden voi paikallistaa hänet tälle polulle lähettänyttä väkeä. Ja kaiken tuon lomassa hän ehtii vielä sekaantua galaksinlaajuiseen salaliittoon. Kolme kättä antavat sinun hoidella useamman vihollisen kerralla, ja niillä voi tehdä vakuuttavan argumentin nujakan aikana. Käytä kolmatta kättäsi kohdistetuissa hyökkäyksissä ja heitoissa, ympäristön manipuloinnissa, esteiden tuhoamisessa ja vihollisten myllyttämisessä. Jahtaa rikollisia läpi galaksin rajaseutujen, keskusmaailmojen ja kauan sitten kadonneiden sivilisaatioiden. Päivitä varusteitasi, hanki uusia kykyjä, vahvistu ja tuhoa kaikki tielläsi seisovat. Nauti monipuolisesta tarinasta, joka yhdistää korkeaoktaanista pelaamista ja juonenkäänteitä, jotka iskevät yhtä kovaa kuin palkkionmetsästäjän kolmas käsi!