The Ultimate FMV Bundle 2
Wales Interactive is proud to offer the ultimate bundle for their very best FMV games! Featuring Night Book, Who Pressed Mute on Uncle Marcus? Bloodshore, Five Dates and I Saw Black Clouds in one bundle! NIGHT BOOK Night Book on interaktiivinen trilleri verkossa työskentelevästä tulkista, joka tulee huijatuksi ja lukee muinaisen kirjan, jonka kutsusta demoni saapuu hänen kotiinsa. WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? FMV-murhamysteeri yllättävällä käänteellä: joku on yrittänyt murhata Marcus-enon. Paljasta totuus perheen vuosittaisessa tietovisassa ja yritä pelastaa hänet ennen kuin on liian myöhäistä. BLOODSHORE Bloodshore on interaktiivinen toimintaelokuva, joka kertoo televisioidusta battle royale -taistelusta korkean profiilin striimaajien, viihdyttäjien ja kuolemaantuomittujen vankien välillä. Sinä ohjaat Nickin, nuhjuisen näyttelijän, joka taistelee elämän mullistavasta rahapalkinnosta, kohtaloa. FIVE DATES Vinny, lontoolainen milleniaali, liittyi deittisovellukseen ensimmäistä kertaa asuessaan karanteenissa koronaviruspandemian aikana. Vinnyllä on viisi potentiaalista naiskumppania, ja hänen on kerättävä rohkeutensa lähteäkseen videotreffeille aivan erilaisten persoonien kanssa. Pääosissa näyttelevät Mandip Gill (Doctor Who) ja Georgia Hirst (Viikingit). I SAW BLACK CLOUDS Läheisen ystävän odottamattoman kuoleman jälkeen Kristina palaa kotikaupunkiinsa vastausten perässä mutta paljastaakin pimeiden salaisuuksien vyyhdin. I Saw Black Clouds on vuorovaikutteinen psykologinen trilleri, josta löytyy yliluonnollisia elementtejä ja haarautuvia tarinoita. Already have one FMV but not the other? With this bundle, pay nothing on the game you already own but still receive discount on the other!