The Nom
Uuden voimakkaan muodon avulla voit kävellä seinillä, imeä tiedemiehiä kasvaaksesi, muuntua esineiksi ja sulautua ympäristöön, kun olet ihmisten näkökentän ulkopuolella! Tehtäväsi on löytää ja kukistaa tohtori Vial saadaksesi takaisin ihmismuotosi. Kohtaat hurjia vartijoita ja voimakkaita pomoja, jotka eivät tee mitään estääkseen sinua saavuttamasta päämäärääsi! Tutki maailmaa, joka on täynnä vaaroja ja mysteerejä, kun taistelet tiesi läpi jokaisen tason ja käytät järkeäsi ja voimiasi voittaaksesi edessäsi olevat haasteet! Ominaisuudet: - näytä ylivoimasi käyttämällä erilaisia hyökkäyksiä, kuten heittämällä, räjäyttämällä tai murskaamalla vihollisesi! - vältä vihollisen näkökenttää ja tarvittaessa muuntaudu esineiksi välttyäksesi havaitsemasta sinua. - kiipeä seinille ja hyökkää ylhäältä! - päivitä panssariasi, liikkumisnopeuttasi, kasvunopeuttasi ja kuumeen latausta kasvattaaksesi etumatkaasi vihollisiin nähden! - lyö ennätyksiäsi bonustasoilla. Työnnä vartijoita tyhjyyteen päästäksesi mahdollisimman pitkälle, mutta ole varovainen, sillä maa putoaa! - haasta itsesi ja voita Stealth Mode -tasot, joissa sinun on paettava huomaamatta! Tässä on käänne - et voi hyökätä täällä! - ansaitse tasoilta löytyviä avaimia, joilla voit avata palkintolaatikoita. - laajenna tarkkailutukikohtaasi - pukeudu erilaisiin nahkoihin näyttääksesi entistäkin vaarallisemmalta! Pystytkö kukistamaan tohtori Vialin ja muuttumaan jälleen ihmiseksi?