The Nom: Monster Madness
Tämän lisäsisällön avulla avaat: - pastellinvaaleanpunaisen asun - mustavalkoisen asun - ydinvoima-asun - laava-asun - RGB-asun - valkoisen liukuvärjätyn asun - mustan liukuvärjätyn asun - maastokuvioidun asun - tartaanikuvioidun asun - kaktusmuodon - maapallomuodon - lyhtymuodon - wc-istuinmuodon - autmuodon - pallomuodon - kaiutinmuodon - kitarmuodon - popcornmuodon - vesiautomaatin muodon - yölamppumuodon - lisäksi 7500 rahaa ja 500 jalokiveä Muuta hirviösi ulkonäköä entistä pelottavammaksi ja avaa uusia esineitä, joiksi voit muuttua!