The Monster Couch Party Pack
Hanki Monster Couchilta erityinen bilepaketti! Säästä pelikokoelmastamme ostamalla tämä yhdistelmäpaketti. Tetsumo Party - On Tetsumo Partyn aika! Auta sumosotureita voittamaan hulvaton kisa. Saa heidän kätensä ja jalkansa lähestyvän bambuseinän läpi tai... putoa älyttömimmällä tavalla! Die for Valhalla! - Hirviömäinen portaali on avautunut viikinkien maille. Suuri muinainen suunnittelee maailman valloitusta. Kaaos leviää ympäriinsä... ja nämä juhlat ovat vasta alkamassa! Aloittelevat valkyriat ja heidän uusi salaperäinen ystävänsä lähtevät pelastamaan maailmaa. Mikä voisi mennä pieleen?