The Kindeman Remedy
Törkein, pirullisin ja hulluin koskaan luotu hallinnointipeli. Toteuta teloituksia, tee kauheita kokeita ja tee sanoinkuvaamattomia tekoja yhdessä rivon nunnan kanssa synkässä vankilassa löytääksesi parannuskeino: The Kindeman Remedy. Älä pelkää. Tällä kertaa sinä olet hirviö. Tohtori Carl Kindeman on menettänyt kaiken. Koko lääketieteellinen yhteisö halveksi häntä ja vihasi hänen ”epäilyttäviä” toimintatapojaan, joten hän hyväksyi surkean työn kauhistuttavassa vankilassa. Mutta se on osa hänen suunnitelmaansa. Vankilassa hän voi palauttaa maineensa. Siellä kukaan ei huomaa hänen kokeitaan. Ryhdy hirviöksi Tohtori Kindeman tekisi mitä tahansa palauttaakseen maineensa. Mitä tahansa. Tee vangeille mitä ikinä haluat. Anna heidän huutaa sähkötuolissa tai pelasta heidät... ja hyödynnä heitä myöhemmin tutkimuksessasi. Sulata heidän luunsa, polta heidän suolensa tai yksinkertaisesti murskaa heidät kuoliaaksi: olet nero ja he ovat vain koekaniineitasi. Galeno, dirigid vuestros laboratorios Tuntuu hyvältä olla paha... mutta pystytkö siihen? Lääkäri, hallinnoi laboratoriotasi Pahana lääkärinä toimiminen on kovaa työtä: päivitä ja käytä kahdeksaa eri huonetta, hallinnoi resursseja, leikittele myrkyillä, lääkkeillä ja vaarallisilla aineilla sekä toteuta salaisia kokeita. Tekemistä on paljon, mutta et ole yksin. Sisar Anna on aina valmis auttamaan. Aina. Hän on aina valmis tekemään sen, mitä lääkäri määrää. Tarinavetoinen kertomus ja monta loppua Synkkään tarinaan kuuluu moniulotteisia hahmoja, jotka lisäävät syvyyttä tähän järkyttävään kokemukseen, joka herättää häiritseviä moraalisia kysymyksiä ja näyttää meille pahuuden toisen puolen: ihmisyyden. Monta loppua ja avattavat tapahtumat tekevät pelistä uudelleenpelattavan, jolloin Annan ja Carlin kohtalo on pelaajan käsissä. Heidän epäonnistumisensa tai menestymisensä on sinun käsissäsi. Loputon tila Tiedettä ei voi pysäyttää! Loputon tila on tarkoitettu haastetta janoaville. Suorita kaikki ilkeät tekosi ja saavuta erilaisia tavoitteita välttäen samalla Herra Blackin jatkuvasti vartioivaa katsetta. Valitse optimaalinen ajoitus myrkyllisten pillereiden ja tippojen antamiseen sekä salaisen huoneen käyttämiseen. Mutta ole varovainen: yksi virhe ja kaikki on ohi!