The Jackbox Party Quintpack 2.0
Hyvästele tylsät juhlat ja tapaamiset: Jackbox Party Quintpack 2.0 on pelikokoelma, johon sisältyy 25 fanien suosikkipeliä Party Pack -paketeista 6–10 ja joka elävöittää taatusti kaikkia kokoontumisia edulliseen hintaan. Trivia Murder Party 2 tarjoaa pelottavaa hauskanpitoa, Quiplash 3 saa ystäväsi katkeamaan naurusta ja Drawful: Animate antaa mahdollisuuden kokeilla piirtämistaitoja. Ja mikä parasta? Puhelimesi toimii ohjaimena, joten erityisvaatimuksia ei ole.