The Jackbox Party Pack 9
Tietoa paketista Jackbox Party Pack 9 Esittelyssä yhdeksäs osa myydyimmästä, tunnetuimmasta ja rakastetuimmasta Party Packista! Olitpa sitten viettämässä aikaa tai happy houria ystävien kanssa, tekemässä sukujuhlista vähemmän jäykkää tai etsimässä seuraavaa striimipeliäsi, Jackbox Party Pack 9 piristää tunnelmaa takuuvarmasti. Yksinkertainen on kaunista. Et tarvitse pelaajille ylimääräisiä ohjaimia – kaikki käyttävät puhelimiaan tai tablettejaan pelaamiseen! Peleihin mahtuu enintään 10 pelaajaa ja 10 000 katsojaa, jotka liittyvät hauskanpitoon vaikuttamalla pelin lopputulokseen. Tämä peli ei tue online-matchmakingia, mutta siitä voi silti nauttia etänä suoratoistopalvelujen tai videoneuvottelutyökalujen avulla. Tietoa peleistä Fibbage 4 (2–8 pelaajaa): Hauska bluffaamiseen perustuva bilepeli palaa täysin uudella Final Fibbagella, videokysymyksillä, fanien lähettämillä kysymyksillä ja Fibbage Enough About You -tilalla! Se on niin rakas peli, että päätimme antaa sille numeron 4. Quixort (1–10 pelaajaa): Työskentele joukkueesi kanssa trivialajittelutehtaassa ja lajittele putoavat vastaukset oikeaan järjestykseen ennen kuin ne osuvat lattialle! Tai pelaa yksinpelitilassa ja katso, kuinka monta palikkaa saat lajiteltua ennen kuin tila loppuu kesken. Se on yhtä helppoa kuin A, C, B! Junktopia (3–8 pelaajaa): Outo velho on tehnyt sinusta sammakon! Luo hauskoja taustatarinoita kummallisille esineille ja anna ne arvioitaviksi. Pelaaja, jolla on arvokkaimmat esineet, muuttuu taas ihmiseksi! Nonsensory (3–8 pelaajaa): Professori Nanners testaa NSP:täsi (Nonsensory Perception) tässä piirustus-, kirjoitus- ja arvauspelissä! Osaatko arvata, kuinka hyvin kilpailijasi teos pärjää hauskuusasteikolla? Roomerang (4–9 pelaajaa): Kanavoi sisäinen tosi-tv-tähtesi ja yritä nousta huipulle! Tee tehtäviä ja yhdistä kilpailu ja roolipelaaminen, jotta sinua ei äänestetä pelistä pois. Älä kuitenkaan lannistu, vaikka joudut pihalle: Roomerang kiskaisee sinut takuulla takaisin draaman pariin!