Sisältää The Elder Scrolls Online ‑peruspelin sekä seikkailut Morrowind, Imperial City, Orsinium, Thieves Guild ja Dark Brotherhood. The Elder Scrolls Online ‑pelissä legenda saa alkunsa sinusta. Kirjoita tarinastasi värikäs luku Tamrielissa lähes 1 000 vuotta ennen TES V: Skyrim ‑pelin tapahtumia. Kolmen kuukauden välein julkaistavat kaudet muuttavat maailmaa ja lisäävät maksuttomia seikkailuja ja palkintoja. TERVETULOA KAUSIIN – Astu kolmen kuukauden välein uusiin tarinoihin ja sisältöön, joiden innoittajina toimii klassinen TES-historia. Avaa huikeita palkintoja Tamriel Tomeilla. KIRJAVA FANTASIAMAAILMA – Matkusta Tamrieliin ja löydä seikkailujen maailma. Tutki Morrowindin sienimetsiä, taistele daedroja vastaan Oblivionissa tai kohtaa muita pelaajia kaksinkamppailussa PvP-otteluissa. VÄRIKKÄITÄ TARINOITA SAMALLA KANKAALLA – Uppoudu antaumuksella luotuun tarinaan. Tutustu kasvavaan maailmaan yksin tai ystävien kanssa. JOKAISELLA POLULLA ON MERKITYKSENSÄ – Valitse erilaisten tehtävien ja haasteiden väliltä. Tee tästä Elder Scrolls ‑maailmasta omasi.