The Elder Scrolls II: Daggerfall
MAHTAVA MASIINA HERÄÄ Muinainen golem Numidium, jota mahtava Tiber Septim käytti aikoinaan aseena Tamrielin yhdistämiseen, on löydetty Iliac Baystä. Löydön käynnistämän valtataistelun seurauksena Daggerfallin kuningas murhataan ja hänen henkensä alkaa vainota valtakuntaa. Keisari Uriel Septim VII lähettää taistelijansa High Rockin lääniin laskemaan kuninkaan hengen takaisin lepoon ja varmistamaan, ettei golem päädy vääriin käsiin.