The Chant
Syrjäisen saaren hengelliselle retriitille sijoittuva yhden pelaajan kolmannen persoonan kauhutoimintaseikkailu. Sinun on valmistettava varusteita, taisteltava ja paettava psykedeelisiä kauhuja, jotka pääsevät vapaaksi, kun hengellinen rituaali menee vikaan ja herättää kosmisen kauhu-ulottuvuuden. Henkinen painajainen Syrjäisen saaren hengelliselle retriitille sijoittuva yhden pelaajan kolmannen persoonan kauhutoimintaseikkailu. Rauhallinen viikonloppu muuttuu kauhuksi, kun ryhmämessu avaa Gloomin, psykedeelisen kauhu-ulottuvuuden, joka ravitsee itseään negatiivisella energialla. Tutustu erilaisiin hahmoihin, selvitä saaren mutkikas historia ja todista kauhistuttavia paljastuksia kosmoksesta. Vain sinä voit taistella olioita vastaan, puhua järkeä selviytyjille ja selvittää 1970-luvun kultin jättämän perinnön rituaalin purkamiseksi. TUTKI SAARTA, JOKA ON TÄYNNÄ KOSMISIA KAUHUJA Tutustu muihin retriittiin osallistuviin, joiden oma negatiivinen energia valtaa heitä hitaasti. Yritä selviytyä Gloomista tulleita prismaattisia olioita ja kultisteja vastaan samalla kun selvität saaren outoa historiaa. TAISTELE TAI PAKENE Valitse taistelusi ja taistele henkisillä aseilla ja kyvyillä. Kerää, valmista ja käytä resursseja pärjätäksesi lähitaisteluissa - tai antaudu paniikille ja pakene. MIELI KEHO HENKI Tasapaino on kaikki kaikessa. Lujita mielesi kauhuja ja paniikkia vastaan. Suojele kehoasi fyysisiltä vaaroilta. Kohota henkesi meditaatiolla käyttämään yliluonnollisia kykyjä. MODERNIA PSYKEDEELISTÄ KAUHUA Koe 1970-luvun psykedeelisen kauhun innoittama värikäs ympäristö ja palkitun Paul Ruskayn säveltämä elektronisesta rockista koostuva ääniraita.