The Boba Teashop
The Boba Teashop on kotoisa kauhupeli, jossa omistat ja johdat omaa boba-teekauppaasi. Valmista boba-teetä, palvele asiakkaita ja laajenna menuasi houkutellaksesi lisää kävijöitä. Pelaat Risana, kolmekymppisenä naisena, joka on kyllästynyt yritysmaailmaan ja päättää seurata unelmaansa oman boba-teekaupan perustamisesta. Tämä on psykologinen kauhupeli, joka rakentaa jännitystä karmivan tunnelman, häiritsevien tapahtumien ja yllättävien, voimakkaiden säikähdysten kautta — juuri silloin kun et niitä odota.