TEKKEN 8
TEKKEN 8 on TEKKEN-sarjan uusin tulokas, joka täytti 30 vuotta vuonna 2025 ja on myynyt yli 59 miljoonaa kappaletta ympäri maailman. Peli tarjoaa yli 32 hahmoa, joilla on huolellisesti yksityiskohtaiset korkearesoluutioiset mallit, jotka venyttävät nykyaikaisia laitteistoja äärimmilleen. Koe jännittäviä taisteluita uusilla taistelutoiminnoilla, kuten Heat-järjestelmällä, tai pelastaudu vaikeista tilanteista voimakkailla Rage Arts -liikkeillä. Uuden Special Style -ohjausjärjestelmän avulla voit suorittaa tehokkaita yhdistelmäliikkeitä yhdellä painikkeen painalluksella, mikä tekee pelistä entistä helpommin lähestyttävän uusille pelaajille. TEKKEN 8:ssa on monia tapoja nauttia pelistä. Uppoudu videopelihistorian pisimpään jatkuvaan tarinaan yksinpelin tarinatilassa tai ilmaise itseäsi hahmonmuokkauksen avulla. Luo oma avatarisi ja kohtaa erilaisia pelihallikokoontumisia tai käy interaktiivisessa online-aulassa taistellaksesi pelaajia ympäri maailmaa vastaan. Online-taistelutiloissa, kuten Ranked Match -pelissä, voit hypätä suoraan toimintaan. Haluatko parantaa taitojasi? Voit taistella omaa tai muiden pelaajien Ghost-hahmoa vastaan, jotka oppivat pelaajan taistelutyylit tekoälyn avulla. Lisäksi voit katsella taisteluiden uusintoja saadaksesi vinkkejä ja kehittääksesi uusia taktiikoita. *Tämän version lisäksi on saatavilla myös Advanced Edition, Season 2 Deluxe Edition ja Season 2 Ultimate Edition. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.