TEKKEN 8 - Bob
Vauhtia ja massaa Täydellisen kehon omaava Bob liittyy taisteluun! Hampurilaisketjun massiivisen menestyksen jälkeen Bob villitsi koko maan uusimmalla ”Bob's Onigiri” -tuotteellaan. G Corporationin sotatoimien kiihtyessä Bob perustaa paljon kehutun ruokapankin ja saa liikanimen ”Onigiripelastaja”. Valtava suosio huipentuu siihen, että Bobille tarjotaan tutkijan paikkaa Manhattanin piirisyyttäjän virastossa. Vankan oikeudentajun ohjaama Bob hyväksyy empimättä ja vannoo vangitsevansa Kazuya Mishiman. ”Odotahan vain, Kazuya Mishima. Minä ja täydellinen kehoni tuomme sinut oikeuden eteen!” Sisältö: – pelattava Bob-hahmo. * Saatavilla on myös yllä olevan sisällön sisältäviä kokoelmia. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.