TEKKEN 8 - Miary Zo
Tutustu Madagaskarin jylhään luontoon uudessa BAOBAB HORIZON -kentässä! Koe maailma, joka on täynnä kukoistavaa kasvillisuutta ja eläimistöä, apinanleipäpuita ja kissamakeja. Keskipäivän aurinko valaisee upean maiseman, kun taas ilta tuo häivähdyksen hämyä tähän taianomaiseen maailmaan. Uppoudu kentän ainutlaatuiseen tunnelmaan, jossa päivä vaihtuu yöksi taistelun aikana. Sisältö: – pelattava BAOBAB HORIZON -taistelukenttä. Saatavilla on myös yllä olevan sisällön sisältäviä kokoelmia. Varo ostamasta samaa tuotetta kahdesti. Seuraavat kappaleet lisätään JUKEBOX-levyautomaattiin: – Ancient Powers (Normal) / TEKKEN 8 – Ancient Powers (Climax) / TEKKEN 8.