Tattoo Tycoon
Tattuga Bay oli aikoinaan tatuointikulttuurin keskus, mutta nykyään lähes kaikki studiot ovat sulkeneet ovensa. Sinä astut kuvioihin ja otat haltuusi viimeisen jäljellä olevan tatuointiliikkeen, ja muutat sen kukoistavaksi yritykseksi. Matkan varrella ystävystyt – tai hankit heistä vihollisia – paikallisten persoonallisuuksien kanssa: erikoisten asiakkaiden, elämän kolhimien taiteilijoiden ja kaupungin vaikutusvaltaisimman liikemiehen, ”Pohatan”. MIELI MUSTEENA Panosta täysillä studion sisustukseen. Hanki uusia kalusteita ja tee tiloista freesin näköiset houkutellaksesi lisää asiakkaita. Juttele heidän kanssaan selvittääksesi, mistä he oikeasti pitävät – ja mitkä aiheet kannattaa kiertää kaukaa. Vasta sitten voit tarjota heille tatuointiluonnoksen, josta he eivät voi kieltäytyä. Tarvitset vakaan käden saadaksesi mustetta ihoon satuttamatta asiakkaitasi (liikaa). Kauneuden eteen täytyy kärsiä, mutta mitä tyytyväisempiä he ovat työhösi, sitä suurempi tippi kassaasi kilahtaa. YÖ JA PÄIVÄ Aika on rahaa. Sinä päätät, milloin avaat ja suljet liikkeesi – ja miten käytät rajallisen aikasi ja energiasi kohdataksesi kunkin päivän tuomat haasteet. Hio taitojasi ja kehitä omaa tyyliäsi, palkkaa uusia työntekijöitä ja pyöritä tatuointitaiteilijan arkea. RÄÄTÄLÖITY JOKAISELLE ASIAKKAALLE Jokaisella on omat kiinnostuksenkohteensa. Tarvitset monipuolisen valikoiman tatuointiluonnoksia, sisustuselementtejä ja tatuointityön oheistuotteita, kuten ihonhoitotuotteita, t-paitoja ja julisteita. Asiakkaat saattavat myös kaivata kahvia, kylmää juomaa, pientä purtavaa ja mukavia istumapaikkoja odottaessaan vuoroaan. Jotta pysyt kasvavan asiakaskunnan vauhdissa, sinun on koottava osaava tiimi erikoisosaajia, jotka hallitsevat asiakkaan kanssa työskentelyn kaikki vaiheet. PERSOONALLINEN TARINA Tattoo Tycoonissa luot oman hahmosi, muokkaat sitä, sekä rakennat henkilökohtaisia suhteita ympärilläsi oleviin ihmisiin. Tutustu heidän ongelmiinsa ja auta heitä ansaitsemaan luottamuksesi. Vaikka markkinointikampanjat voivat auttaa taiteesi tunnetuksi tekemisessä, henkilökohtaiset suhteet ja puskaradio ovat yhtä tärkeitä nimen luomisessa tatuointimaailmassa. Vain kaikkein tunnetuimmat taiteilijat pääsevät osallistumaan tatuointikilpailuista arvostetuimpaan: Ink-Vasioniin!