Sword & Sorcery Bundle
Viisi fantasiaseikkailua yhdessä eeppisessä Digerati-paketissa! Paketti sisältää pelit Fall of Light: Darkest Edition, Odallus: The Dark Call, Omensight: Definitive Edition, Slain: Back From Hell ja Unexplored: Unlocked Edition.  Fall of Light: Darkest Edition: Tarinavetoinen toimintaroolipeli, joka sijoittuu pimeyden valtaamaan maailmaan. Vanha soturi ja hänen valoa loistava tyttärensä lähtevät vaaralliselle matkalle löytääkseen viimeisen paikan Maan päällä, jonne auringonvalo vielä yltää.  Odallus: The Dark Call: Tutkimis- ja toimintapeli, joka on rakkaudella tehty kunnianosoitus 8-bittisille klassikoille. Pelaaja on Haggis – taisteluihin väsynyt soturi, jonka on tartuttava miekkaan vielä kerran pelastaakseen poikansa Pimeydeltä.  Omensight: Definitive Edition: Tässä toiminnallisessa murhamysteeripelissä sinä olet Harbinger, myyttinen soturi, jonka on elettävä Urralian viimeinen päivä uudelleen salaperäisen murhan selvittämiseksi ja maailman pelastamiseksi.  Slain: Back from Hell: Hevimusiikin inspiroima arcade-taistelupeli. Huikeaa pikseligrafiikkaa, haastava vanhan koulukunnan pelattavuus, rutkasti veriroiskeita ja metallisin ääniraita ikinä!  Unexplored: Unlocked Edition: Laskeudu Tuomion luolien syvyyksiin, varasta Yendorin amuletti ja pakene elävänä. Unexplored on helppotajuinen mutta haastava toimintaroolipeli, roguelikelta tuntuva roguelite.