Surviving the Aftermath: Rebirth
Ihmiskunta yritti pitkään elää tuhoutuneella maapallolla. Tietojesi, taitojesi ja johtajuutesi ansiosta voit vihdoin rakentaa uuden tulevaisuuden ihmiskunnalle. ”Uudestisyntynyt” on mantrasi, tavoitteesi ja unelmasi. Se antaa voimia vanhojen ja uusien haasteiden voittamiseen, jotta eloonjääneet ja ihmiskunta voivat selviytyä. Rebirthin pääominaisuudet: Rutto: uhkasta rikkaudeksi Vuosikymmenien altistuminen radioaktiiviselle saasteelle on synnyttänyt uuden Rutto-nimisen vitsauksen. Mutatoituneet sienet tartuttavat nyt eläimiä ja tekevät niistä aggressiivisia ja vaarallisia. Tauti leviää nopeasti joutomaalla ja uhkaa vallata koko maan. Sinun täytyy löytää parannuskeino tautiin. Kerää näytteitä, tutki niitä uudessa tutkimuslaitoksessa ja tee löytöjä, jotka avaavat uusia rakennuksia, resursseja ja päivityksiä. Joutomaalta vihreille niityille Muutetaan tämä autio maa hedelmälliseksi maaperäksi! Maankaltaistajalla (Terraformer) alueelle syntyy uutta elämää: mitä enemmän muutat maata, sitä suurempi osa kartasta muuttuu vihreäksi sekä kasvistoltaan ja eläimistöltään rikkaammaksi. Ole varovainen, kun maankaltaistat tautialueita. Niillä syntyy tartunnan saaneita hirviöitä, jotka hyökkäävät eloonjääneiden kimppuun. Uusia rakennuksia ja päivityksiä Rebirth lisää kolme uutta rakennusta, kolme rakennuspäivitystä sekä uuden monitasoisen tautilaboratorion, jolla on tutkimuspuu.