Super Lucky's Tale
Tervetuloa seikkailuun! Super Lucky's Tale on ihastuttava leikkikenttätasohyppely kaikenikäisille. Peli seuraa ikioptimistista, energistä ja rakastettavaa Lucky-sankaria hänen tehtävässään löytää sisäinen voimansa ja auttaa siskoaan pelastamaan Aikakirja Jinxin kynsistä. Jinx on juonia punova ja salaperäinen kelmi, joka yrittää muokata maailmaa, mutta minkä vuoksi? Kohtaat matkalla hulvattoman kattauksen ystäviä ja vastustajia. Luckyn on kohdattava pahamaineinen Pentupesue. Nämä Jinxin ilkikuriset lapset ovat itseoppineita pahiksia, jotka eivät ehkä toteuta Jinxin suunnitelmia aivan oikein. Lucky tapaa matkallaan ystäviä ja liittolaisia, ja vastaan tulevat kadotetut jetit, kahjot kammotukset, maatilallisten matojen kylä ja muita Aikakirjan värikkäitä asukkeja. Testaa taitojasi minipeleissä ja hermoja raastavilla esteradoilla. Tutki uusien maailmojen piilotettuja salaisuuksia Luckyn kuuluisalla kaivautumisliikkeellä. Sukella arvaamattomiin ketunkoloihin tai kokeile pirullisia, sivulle vieriviä haastekenttiä avataksesi lisäpalkintoja. Suuntaa takaisin klassisten tasohyppelyiden aikakaudelle, joka haastaa kaikentasoiset pelaajat ja sopii kaikenikäisille.