Submerged: Hidden Depths
Edessäsi on uponnet kaupunki, jonka pilvenpiirtäjien murenevat huiput pilkottavat yhä itsepintaisesti aaltojen seasta. Salaperäiset olennot asuttavat aiemmin hylättyjä kyliä, ja jokin ahdistunut ja raivostunut voima odottaa valtameren myllertävissä syvyyksissä. Submerged: Hidden Depths on uponneissa raunioissa tapahtuva kolmannen persoonan ""relaxploration""-peli, jossa ei ole lainkaan taisteluita. Ohjattavinasi ovat Miku ja Taku – toinen heistä on kirottu salaperäisellä voimalla, jota hän yrittää käyttää hyvään, kun taas toinen ei anna sen erottaa heitä. Seilaa rauhaisan ulapan sekä valkohuippuisten tyrskyjen halki, kiipeile ja vaella ammoin mahtavan kaupungin jäännöksissä ja etsi sen pelastuksen siemeniä rakennusten jäänteistä.