Stray
Eksyneen, yksinäisen ja perheestään eroon joutuneen kulkukissan on ratkaistava muinainen mysteeri paetakseen unohdetusta kaupungista. Stray on kolmannen persoonan kissaseikkailu, joka sijoittuu rappeutuneen kyberkaupungin neonvalojen valaisemille kujille ja likaisen alamaailman hämäriin paikkoihin. Kulje niin ylhäisissä kuin alhaisissakin paikoissa, puolustaudu yllättäviä uhkia vastaan ja ratkaise tämän uteliaiden droidien ja vaarallisten olioiden asuttaman vihamielisen paikan mysteerit. Katsele maailmaa kissan silmin ja leikittele ympäristön kanssa. Ole äänetön, ketterä, hassu tai ihan vain mahdollisimman ärsyttävä tämän salaperäisen maailman outojen asukkaiden keskuudessa. Matkan varrella kissa saa ystäväkseen pienen ja lentävän droonin nimeltä B-12. Kissan pitää löytää pakotie ulos kaupungista uuden konekaverinsa avulla. Strayn kehittäjä on BlueTwelve Studio, pieni Etelä-Ranskassa toimiva tiimi, joka koostuu lähinnä kissoista ja muutamasta ihmisestä.