Stirling-paketti
Stirling-paketti sisältää uuden "The Stirling" -Ironcastin sekä uuden komentajan. Stirling käyttää magneettimiinakanuunaa vastustajan räjäyttämiseksi sähköenergialla. Paketti sisältää myös uuden komentajan, Katherine Chapmanin, jonka ominaiskyky saattaa palkita pelaajat, jotka yhdistävät pitkät nodiketjut kaikentyyppisiin lisäresursseihin. Lisäksi hän löytää kaksi kertaa todennäköisemmin harvinaisia piirustuksia kaatuneiden vihollisten romuista.