Ironcast Commander Pack
Lisää taisteluresurssejasi – tämä pakkaus sisältää kaksi ylimääräistä Ironcast-mechiä ja komentajia. Paketin sisältö: Stirling-paketti Stirling-paketti sisältää uuden "The Stirling" -Ironcastin sekä uuden komentajan. Stirling käyttää magneettimiinakanuunaa vastustajan räjäyttämiseksi sähköenergialla. Windsor-paketti Windsor-paketti sisältää "The Windsor" -Ironcastin, joka käyttää ainutlaatuista laitetta yhden suojakenttäkerroksen varastamiseksi vastustajalta, mikä heikentää vastustajaa ja parantaa samalla Windsorin omaa puolustuskykyä.