Spot The Differences! Party
Konsolien hiotuin erojenetsintäpeli, jonka upouusi versio lumoaa upealla 4k-grafiikallaan! Pelaa yksin tai korkeintaan kolmen kaverin kanssa ja selvitä porukan nopein erojenlöytäjä! Tiedot: - 1-4 pelaajaa. - 300 kuvaa ja 3 000 löydettävää eroavaisuutta! Pelitilat: - Aikapeli: löydätkö erot tarpeeksi nopeasti? - Rentoutumispeli: pelaa ilman aikarajaa. - Bilepeli: selvitä, kuka kaveriporukasta löytää erot nopeimmin.