SONIC X SHADOW GENERATIONS Digital Deluxe Edition Content Pack
Sisältö: – Terios-ulkoasu – Extra BGM Pack – taitopisteitä (Sonic Generations). * Jos omistat Digital Deluxe Editioniin ja Digital Deluxe Upgradeen sisältyvän Extra Content Packin, asenna se ennen uuden pelin aloittamista. Ota huomioon, että osia Extra Content Packista ei välttämättä vahvisteta, mikäli se asennetaan uuden tallennuksen aloittamisen jälkeen.