SONIC X SHADOW GENERATIONS
Shadow the Hedgehog palaa klassisen ja modernin Sonicin kanssa SONIC X SHADOW GENERATIONS -pelissä, joka on upouusi kaksi ainutlaatuista pelikokemusta sisältävä kokoelma! Pelaa Shadow’lla upouudessa ennennäkemättömiä kykyjä sisältävässä tarinakampanjassa. Ne todistavat, miksi hänet tunnetaan täydellisenä elämänmuotona! Kiidä Shadow’n historian kuuluisiempien kenttien läpi, löydä piilotettuja salaisuuksia laajasta keskusmaailmasta ja avaa uusia voimia haastaaksesi Black Doomin ja pelastaaksesi maailman. SONIC X SHADOW GENERATIONS sisältää myös kehutun SONIC GENERATIONS -pelin täyden uusioversion, jonka ajassa matkaavasta seikkailusta löytyy Sonicin parhaimpien 3D- ja 2D-kenttien kokoelma päivitetyillä grafiikoilla ja uudella lisäsisällöllä.