Sonic Origins
Koe uudelleen Sonic The Hedgehog-, Sonic The Hedgehog 2-, Sonic 3 & Knuckles- ja Sonic CD ‑pelien mainiot kootut seikkailut uudessa Sonic Origins ‑uusioversiossa! Ikonisesta Green Hill Zone ‑alueesta kavalaan Death Egg Robot ‑robottiin – kiidä nostalgisissa maisemissa vesittämässä Doctor Robotnikin ilkeitä suunnitelmia pelin parannellussa teräväpiirtoversiossa! Uusin versio sisältää uusia tutkittavia alueita ja animaatioita sekä upouuden Anniversary-pelitilan. Ennakkotilaamalla nyt saat Start Dash ‑sisältöpaketin, jossa on 100 Bonus Coin ‑kolikkoa pelivaluuttaa, uuden Mirror Mode ‑pelitilan avaus ja Letterbox Background ‑teema, jolla peliä voi mukauttaa. Uudistettu klassikko Tutustu Sonic-klassikkopeleihin, joissa kaikissa on nyt korkea esitystarkkuus sekä uudet alku- ja loppuvideot! Uutta avattavaa Erilaisia tehtäviä suorittamalla voi kerätä kolikoita, joilla voi avata Museum-tilassa uutta sisältöä, haasteita ja erikoiskenttiä. Classic- ja Anniversary Mode ‑pelitilat Pyöri pikavauhtia lukuisten kenttien läpi Classic-pelitilassa pelin alkuperäisellä esitystarkkuudella ja rajallisilla elämillä tai uudessa Anniversary-pelitilassa, jossa on rajoittamattomat elämät ja uusittu koko ruudun kattava esitystarkkuus.