Sonic Origins Plus
Sininen salama palaa usean Sonic the Hedgehog -klassikkopelin laajennetussa kokoelmassa – Sonic Origins Plus! Sonic Origins Plus sisältää neljä rakastettua Sonic Origins -klassikkopeliä – Sonic the Hedgehog, Sonic 2, Sonic 3 & Knuckles ja Sonic CD. Tarjolla on uudistetut grafiikat, lisähahmoja, ylimääräisiä pelimuotoja, haasteita, kulissien takaista sisältöä ynnä muuta merkittävien parannusten lisäksi. Tämä kokoelma sisältää myös 12 Sonic Game Gear -peliä, aiemmin julkaisematonta lisäsisältöä, pelattavan Knuckles-hahmon Sonic CD -peliin ja ensimmäistä kertaa koskaan pelattavan Amy Rose -hahmon Sonic the Hedgehog-, Sonic the Hedgehog 2-, Sonic 3 & Knuckles- ja Sonic CD -peleihin. Tarjolla on enemmän sisältöä kuin koskaan, joten tämä on juuri oikea tapa kokea nämä klassikkopelit!