SONIC FORCESissa paha Dr. Eggman on valloittanut suuren osan maailmasta yhdessä voimakkaan ja salaperäisen Infiniten kanssa. Sinun on autettava Sonicia ja kasattava armeija, jotta voit pelastaa maailman taistelussa kaaosta ja tuhoa vastaan. Kukista viholliset huippunopealla Modern Sonicilla, lennähdä vaarallisten tasojen yli Classic Sonicilla ja luo oma hahmosi, jolla on käytettävissään erilaisia voimakkaita vekottimia. Nauti kiivaasta toiminnasta kolmella ainutlaatuisella pelitavalla, tutki ikonisia tasoja ja taistele lisäsisällön mukana tulevissa uniikeissa tasoissa Shadow’lla! Digital Standard Editionin sisältö: – SONIC FORCES -videopeli – EPISODE SHADOW (lisäsisältö) Sonic the Hedgehogin maailman kohtalo riippuu sinusta – Liity kapinaan.