SOMA
Radio on hiljentynyt, ruoka on loppumassa ja koneet ovat alkaneet kuvitella olevansa ihmisiä. Vedenalainen PATHOS-II-tutkimuskeskus on joutunut eristyksiin, ja meidän on tehtävä erittäin vaikeita päätöksiä. Mitä voidaan tehdä? Missä on järkeä? Minkä puolesta kannattaa vielä taistella? Astu SOMAn maailmaan ja kohtaa kauhut, jotka on haudattu syvälle meren aaltojen alle. Tutki lukittuja tietokoneita ja salaisia asiakirjoja ja paljasta totuus kaaoksesta. Etsi viimeiset jäljellä olevat asukkaat ja osallistu tapahtumiin, joka lopulta määrittävät tutkimusaseman kohtalon. Ole kuitenkin varovainen, sillä vaara vaanii joka puolella: korruptoituneita ihmisiä, kieroutuneita olioita, hulluja robotteja ja jopa tutkimatonta tekoälyä kaikkialla. Sinun pitää selvittää, miten näiden kaikkien kanssa toimitaan. Muista, että niitä vastaan ei voi tapella. Voit joko voittaa vihollisesi olemalla heitä ovelampi tai valmistautua pakenemaan.