SMITE Year 10 Deluxe Edition
Anna mennä. Leiki jumalaa! SMITE Year 10 Deluxe Edition on paras tapa liittyä jumalten taistelutantereelle. Tämä uskomaton kokoelma sisältää Ultimate God -paketin ja Year 10 Passin paljon halvemmalla kuin niiden erikseen ostaminen olisi. Saat kaikki nykyiset ja tulevat jumalat SMITEEN – ikuisesti! Pääse välittömästi käsiksi nykyiseen yli 110 hahmon rosteriin ja avaa heti uudet jumalat, kun ne julkaistaan. Saat jokaiselle vuonna 2023 julkaistulle uudelle jumalalle seuraavat sisällöt: - äänipaketti - rajoittamaton Ascended-skini - ylimääräinen Tier 1 -skini - emoteja (Wave ja Clap). Eikä siinä kaikki! SMITE Deluxe Edition sisältää myös kolme ulkoasuesinettä, jotka saa vain Year 10 Passilla: Calamity Cat Sol -skini, Calamity Cat -latausruutu ja Miraculous-titteli. Plus: Saat erikoisbonuksena 1 000 jalokiveä, joilla voit hankkia pelin ulkoasuesineitä, Battle Passeja ynnä muuta – valinta on sinun!