Small World Big Impact Bundle
Bramble The Mountain King Bramble: The Mountain King vie sinut kiehtovalle, mutta hieman häiritsevälle, matkalle kauniiden maisemien läpi. Tarinan päähenkilö on nuori Olle-poika, joka pyrkii pelastamaan karmaisevan peikon nappaaman siskonsa. Morbid: The Lords of Ire Nyt Morbid: The Seven Acolytes -pelin tekijöiltä... koe hurmeisen kammottava seikkailu, jossa tavoitteena on päihittää Lords of Ire -ruhtinaat synkässä kauhupunk-maailmassa hermostuttavine ympäristöineen, kammottavine hirviöineen ja ylettömine verimässäilyineen. Smalland: Survive the WIlds Elettyään vuosisatoja maan alla pikkuväki ilmestyy koloistaan ja lähtee valloittamaan Overlandia nyt kun jättiläiset ovat viimein kadonneet. Liity heidän joukkoonsa valloittajien etuvartioon tässä eeppisessä seikkailussa, jonka tulet kokemaan minikoossa. Tutki, kerää, luo ja rakenna ja varmista itsellesi paikka tässä vihamielisessä uudessa maailmassa. SunnySide Saavuta sopusointu Japanin maaseudulla, kun autat Sparkya löytämään menetetyt muistonsa modernisoidussa maatila- ja elämäsimulaatiossa. Rakenna kukoistava maatila, kasvata uusia suhteita ja löydä oma onnesi SunnySidessa.