Sky Force Anniversary
Legendaarinen räiskintäpeli juhlistaa kymmenvuotisjuhlaansa supertuhovoimaisella tyylillä. Sky Force Anniversary valjastaa klassisten arcade-pelien intensiivisyyden moderneihin grafiikoihin ja tarjoaa upean räiskintäkokemuksen uskomattomilla sosiaalisilla pelielementeillä. Yli vuosikymmen sitten IGN totesi: ""Sky Force on yksinkertaisesti hämmästyttävä."" Se sai arvosanaksi uskomattomat 9,5/10. Ja nyt se on palannut. Suurempana, rohkeampana ja intensiivisempänä kuin koskaan. Tämä kymmenvuotisversio lisää sarjaan uskomatonta syvyyttä käyttämällä upeita 3D-grafiikoita, helposti omaksuttavia komentoja ja voimakasta päivitysjärjestelmää, mikä saa sinut räiskimään tunti toisensa jälkeen.