SINNER: Sacrifice for Redemption
Sinner: Sacrifice for Redemption on "boss-battler" toimintaroolipeli. Kohtaa kahdeksan kauhistuttavaa päävihollista, joista ensimmäiset seitsemän kukin pohjautuvat kuolemansynteihin, missä tahansa järjestyksessä! Ennen jokaista eeppistä yhteenottoa, sinun on uhrattava kehityspisteitä, varusteita, tai kykyjä, vaikeuttaen jokaista taistelua edellistä haastavammaksi, kun sinä sodit itse syntiä vastaan. Yksinäinen soturi seisoo tuntemattomalla rannalla, hänen mielensä hämärtynyt ja menneisyytensä unohdettu, mutta pysäyttämätön voima ohjaa hänet eteenpäin. Hän on Adam, syyllinen suuresta synnistä ja vedetty tähän maailmaan voimilla, jotka ovat yhtä salaisia kuin ne ovat kauhistuttavia. Kun hänen kotinsa, Cavaniksen kuningaskunta, kituu rienauksessa, Adamin on kohdattava sarja koetuksia epätoivoisessa tehtävässä vapahdukseen. Noise ylös murenevan kuningaskunnan syvyyksistä yhä haastavimpien demonisien pomojen kukistamiseen. Heikennä itsesi aspekteja ennen syntien avatarien kohtaamista. Klassikko "boss-battler"-pelien ja modernien taitopohjaisten toimintaroolipelien inspiroimana, ripauksella goottilaista animetyyliä ja kauhutarinakerrontaa, Sinner on henkeäsalpaava, karmaiseva, ja syvästi haastava kokemus.