Shift Happens
Shift Happens -pelissä seikkailevat Bismo ja Plom – kaksi ihastuttavaa hyytelöhahmoa, jotka yhdistyivät koomisen, mutta dramaattisen, onnettomuuden seurauksena. Yhdessä heidän on ratkaistava lukemattomia pulmia, selviydyttävä uskaliaista hypyistä ja kiipeilytehtävistä. Lisäksi heidän on kerättävä kasapäin arvokkaita kolikoita. Heittäydy mukaan todella ainutlaatuiseen pelikokemukseen, josta voit nauttia myös kaverin kanssa sohvalla löhöillen. Yli 40 tasoa neljässä eri maailmassa. Shift Happens toteuttaa kaikki todellisen hyppy- ja juoksupelifanin unelmat.