Seven Doors
Seven Doors on hahmon silmin koettava pulmapeli, jossa pelaajan tulee ratkaista arvoituksia, purkaa salattuja viestejä ja selvitä tappavista ansoista seitsemässä erilaisessa ja salaperäisessä ympäristössä. Heittäydy ainutlaatuisiin peliympäristöihin aina synkästä ja antiikkisesta maailmasta jättimäiseen shakkipeliin: kaikki huoneet ovat yksilöllisiä ja erilaisia. Koettele pulmien ratkaisutaitojasi ja ota selvää, mitä seitsemännen oven taakse on kätketty... jos selviät sinne asti.