Seduce Me - The Complete Story
Lähdet tutkimaan perimäsi varakkaan isoisäsi tiluksia, mutta paikalle saapuessasi sinua odottaa uskomaton yllätys. Aulan lattialla lojuu viisi loukkaantunutta, mutta erittäin komeaa miestä. Toivuttuaan miehet kertovat, että heidän kimppuunsa oli hyökännyt joukko vaarallisia ”kurjimuksia” ja että he olivat paenneet etsimään suojaa ja menettäneet tajuntansa löydettyään uuden kotisi. Saat selville, että miehet ovat incubuksia – demoneita. Myötätunnusta tarjoat heille väliaikaista turvapaikkaa vastineena pienistä vastapalveluksista (talo on nimittäin iso ja vaatii hoitoa). Miehet suostuvat järjestelyyn mielihyvin. Miten käy, kun incubukset asettuvat aloilleen? Miksi he ovat oikein tulleet ihmisten maailmaan? Haluatko oikeasti heidän lähtevän? ”Seduce Me - The Complete Story” on paketti, joka sisältää Seduce Me The Otome- ja Seduce Me 2: The Demon War -deittailusimulaatiopelit, 13 miniepisodia ja molemmat Audio Otome -CD:t sekä pelien tarinoiden tuntemusta parantavan perusteiden käsikirjan! Ominaisuuksia * Visuaalisena romaanina toteutettu deittailusimulaatio * Viisi viettelevää incubusta deittailtavana * Kaunis bishōne-teemainen anime-/mangataide * Ääninäytelty * Alkuperäisen musiikin soundtrack * ”Seduce Me - The Complete Story” on paketti, joka sisältää Seduce Me The Otome- ja Seduce Me 2: The Demon War -pelit, 13 miniepisodia ja molemmat Audio Otome -CD:t.