RPG Bundle
Cris Tales Cris Tales on valloittava, indie-rakkauskirje klassisille JRPG:lle uudella perspektiivillä. Katsele menneisyyteen, toimi tässä hetkessä ja katsele, miten valintasi dynaamisesi muuttavat tulevaisuutta, kaikki on yhdellä näytöllä pelatessasi! Liity vasta herätettyyn Time Mage Crisbelliin ja hänen fantastisiin kumppaneihinsa fantasiamaailmassa, jota odottaa harmaa tulevaisuus. Voimakas Time Empress ja hänen joukkonsa uhkaavat tuottaa kataklysmin repimällä Crystalliksen ja alueen neljä muuta valtakuntaa kappaleiksi. Beast Quest Lähde mukaan eeppiseen toimintaseikkailuun pelastaaksesi Avantian valtakunnan perikadolta. Pohjautuen romaaneihin, jotka ovat olleet myyntimenestys, Beast Quest saapuu konsoliin ensimmäistä kertaa koskaan, rikkaalla, progressiivisella tarinalla, elävöitetyillä asetuksilla, ja runsain sekä pakottavin haastein. Afterimage Afterimage on käsin piirretty 2D-toimintaseikkailu, joka korostaa nopeatempoista taistelua, monipuolista hahmorakennusta, epälineaarisia tasoja ja mukaansatempaavaa tarinaa fantasiamaailman raunioilla. Vuosia sen jälkeen, kun kataklysmi aiheutti ihmissivilisaation lopun, muistinsa menettänyt tyttö lähtee matkalle, joka käynnistää selittämättömästi tapahtumasarjan, joka määrittää uuden maailman kohtalon. Soulstice Tutki pimeää maailmaa, joka on täynnä salaisuuksia, hallitse monipuolista taistelujärjestelmää ja astu kahden sisaren kaksintaisteluihin uudenlaisen fantasiatarinan vauhdikkaassa toiminnassa, ilkeämielisessä vihollislaumassa ja henkeäsalpaavissa pomotaisteluissa.