Rover Mechanic Simulator
Tervetuloa Marsiin! Rover Mechanic Simulator on peli, jossa olet yhdellä Marsin ensimmäisistä siirtokunnista työskentelevä mekaanikko. Päätehtäviin kuuluu Mars-mönkijöiden korjaaminen ja ylläpito, jotta muu miehistö voi kerätä yksityiskohtaista tietoa planeetan rakenteesta. Käytä erilaisia ​​laitteita! Käytettävissäsi on monia laitteita, joiden avulla voit purkaa ja huoltaa jopa mönkijöiden pienimpiäkin osia. Käytä erilaisia ​​työkaluja, kuten 3D-tulostinta, kierrätyskonetta, lastauslaituria, juotinta ja monia muita. Korjaa tehokkaat Mars-mönkijät Marsissa on monia laitteita, jotka ovat palvelleet ihmisiä aikaisemmin, mutta jotka ovat jossakin vaiheessa lakanneet toimimasta. Voit korjata ne ja palauttaa ne toimintakuntoon. Sinun ansiostasi ne voivat jatkaa tehtäviensä suorittamista lähettämällä erikoistietoa planeetan koostumuksesta. Spirit, Opportunity ja muut mönkijät ovat palvelleet ihmisiä vuosia ja voivat edelleen tehdä niin! Korjaa vaurioituneet piirilevyt Kaikkia osia ei tarvitse vaihtaa kokonaan. Erityisiä työpenkkejä voin käyttää vahingoittuneiden piirilevyjen korjaamiseen sekä mönkijän käytön aikana kuluneiden osien puhdistamiseen ja kunnossapitoon. Tämän ansiosta voit säästää varoja paljon vaikeampiin tehtäviin. Hanki kokemusta Peli tarjoaa useita kehityspolkuja, joista voit valita. Oletko ""tee se itse"" -harrastaja, joka haluaa hajottaa laitteita? Ryhdy teknikoksi! Jos sen sijaan haluat analysoida rikkoutuneita osia tarkasti ja löytää viat nopeammin, ryhdy analyytikoksi. Jos haluat hallita resurssien palauttamista, ekonomistin urapolku on oikea sinulle. Hanki kokemusta, saavuta yhä korkeampi asema ja tee yhä vaikeampia tehtäviä. Tule lopulta Marsin parhaaksi insinööriksi!