Rise Eterna Bundle
Rise Eterna Bundle sisältää arvostetun fantasia-/strategiaroolipeli Rise Eternan ja sen uuden Rise Eterna War -esiosan, jossa yhdistyvät reaaliaikainen strategia, korttipakan kokoamisen mekaniikat sekä resurssienhallinta. Ars Raren koko tarina on nyt samassa paketissa! Rise Eterna – Seuraa Luan tarinaa ja paljasta hänen mysteerinen alkuperänsä taktisessa roolipelissä, joka muistuttaa 16-bittisen aikakauden japanilaisia strategiapelejä. Värvää jopa 14 hahmoa, joilla kullakin on omat kykynsä, ja kukista pahin painajaisesi eeppisissä taisteluissa. Rise Eterna War – Seuraa veristä tarinaa Arthbanesta, suuresta kenraalista, joka taisteli viimeiseen asti ulkopuolisia tunkeutujia vastaan saadakseen takaisin kotimaansa Ars Raren. Pelissä ohjaat Arthbanea kymmenen vuotta ennen Rise Eternan tapahtumia ja keräät uskollisia seuraajia epätoivoisena pyrkimyksenänne vallata pääkaupunki Gaiacus.