Return to Castle Wolfenstein
Alun perin vuonna 2001 julkaistu Return to Castle Wolfenstein on hahmon näkökulmasta esitetty kauhuräiskintäpeli, joka käynnisti uudelleen Wolfenstein-sarjan. Quake III Arena -pelirunkoa käyttävässä pelissä on yksinpelikampanja ja joukkuepohjainen verkkomoninpeli. Tarina Toinen maailman sota on käynnissä ja valtioita kukistuu. Himmlerin johtamalla Saksan yliluonnollisella divisioonalla on Hitlerin täysi tuki, ja se luo tieteen ja salatieteen avulla tehokkaan armeijan, joka pystyy tuhoamaan liittoutuneet lopullisesti.Tunkeudu kolmannen valtakunnan mustaan ytimeen Yhdysvaltain kevyen jalkaväen sotilas William ”B.J.” Blazkowiczilla soolotehtävässä... tai kuole yrittäessäsi. Ominaisuudet – Koe yksinpelikampanja, jossa yhdistyy toiminta ja kauhu. – Käytä erilaisia klassisia toisen maailmansodan aseita sekä kuvitteellisia ja tieteistarinoiden innoittamia aseita. – Taistele natseja, epäkuolleita ja kokeellisia mutanttisotilaita vastaan. – Kilpaile akselivaltojen tai liittoutuneiden puolella verkossa tavoite- ja joukkuepohjaisessa moninpelissä.