Remothered: Broken Porcelain
Broken Porcelain toimittaa runsaasti odotettuja muutoksia sarjaan, uudella pelaamisen ja kerronnan elementeillä, jotka antavat uuden hengen hahmoille ja odottamattoman määrän syvyyttä tässä kummitusseikkailussa – täydellinen sekä uusille, että sarjaan palaaville faneille. Ashmann-majatalon totuudet eivät paljasta itseään helposti - monet mysteerit ovat toisiinsa sidoksissa ja niitä vartioidaan vaanijoiden taholta, metsästäjiä, jotka ovat juuttuneet aikaan. Henkiinjääminen vaatii enemmän kuin nopeita reaktioita lähestymistapana ja tulee nopeasti kriittiseksi tässä seikkailussa. Toimi fiksusti - tietäen parhaan ajan hiiviskellä, paeta tai taistella välittömiä vaaroja vastaan, ne voivat nopeasti tehdä metsästäjästä metsästettävän. Avainominaisuudet - Jännittävä psykologinen juoni. Palkittu kultti-klassikko Remothered palaa Broken Porcelain -sisällössä, täydellinen aloituskohta uusille faneille tuotantoon tutustumiseen, kuten myös sarjan veteraaneille, jotka kaipaavat lisäkerrontaa Tormented Fathers -hahmojen tarun ja tapahtumien osalta. - Realistinen henkijäämiskauhu. Ashmann-majatalo on yhtä rikas kuin sen resurssit ja vaarat. Kulje läpi ympäristöä varoen hakien esineitä, jotka avustavat kulkemistasi rauhattomissa paikoissa ja piilottavat salaisuuksia liittyen pelottavaan menneisyyteen. - Intensiivinen piilevä pelaaminen. Kulje Ashmann-majatalon varjoissa ja käytä kaikkea käsillä olevaa häiritäksesi vihollisia ja tuottaen mielikuvitusrikkaan pakenemisen. - Tutki ja pakene. Haastavat palapelit, laajennettu tarusto ja piinaava musiikki säveltäjältä Luca Balboni (Remothered: Tormented Fathers, Mine, Watch Them Fall) muuntaa synkän ja pahaenteisen ilmapiirin pelottavaksi kokemukseksi, joka piinaa pelaajia vieläkin, kun peli on päättynyt. - Kiehtovat hahmot. Karismaattisten hahmojen kokoelma kasvaa, kun fanien suosikit palaavat täyttämään kaikki uudet lisät kauhuklasikkojen puolestapuhujien tuomisina. - Ajantasainen kinematiikka. Ensimmäisenä sarjassa, täyden animaation ajantasainen kinematiikka antaa hahmoille uuden elämän Remothered-maailmassa odottamattomalla syvyydellä.