REMATCH - Elite Edition Upgrade
Hallitse otteluilta Rematch Elite Edition Upgrade, missä erinomaisuus kohtaa eksklusiivisuuden. – 2 x Captain Pass -päivityslippu – Tuplaa palkinnot, tuplaa krääsä. – Glitcher-lenkkarit – Astu tulevaisuuteen jokaisella askeleella. Miten niin virheet eivät voi olla esteettisiä? – Lisätyn todellisuuden Blazon-häkki – Herätä jokainen ottelu eloon energisellä, jokaista maalia juhlistavalla näytöllä. – Blazon-lippis – Se on enemmän kuin lippis, se on statuksesi, identiteettisi ja vakaumuksesi julistus.