REMATCH: Captain Pass Upgrade Ticket
Paranna tyyliäsi Rematch Captain Passilla. Enemmän haasteita ja enemmän palkintoja. * Kerättävän erikoisvaluutan avulla Free Passin voi päivittää Captain Passiksi ja päästä käsiksi Premium-palkintotasoihin millä tahansa tulevalla kaudella.