Red Pippy
Red Pippy on viehättävä 2D-pikselitaide-tasohyppely, joka seuraa pienen punaisen linnun matkaa sen suurimman unelman tavoittelussa: oppia lentämään! Jokaisella tasolla Pippy oppii uusia taitoja kulkiessaan läpi värikkäiden ja vaarallisten ympäristöjen, hypellen tasolta toiselle ja selvittäen esteitä, jotka vievät häntä yhä lähemmäksi hänen lopullista päämääräänsä. Todistaako hän olevansa valmis valloittamaan taivaat? Valmistaudu suloisuutta, seikkailua ja sinnikkyyttä täynnä olevalle matkalle Red Pippyn parissa! Ominaisuudet: * Uusia kykyjä avautuu sitä mukaa, kun pienen linnun matka etenee. * Klassinen pikselitaidetyylinen tasohyppely. * 8-bittinen chiptune-ääniraita. * Jännittävät haasteet ja kekseliäät viholliset vaativat taitoa ja tarkkuutta. * 60 tasoa.