Red Death
Väistä ja tuhoa! Räiski tiesi läpi vihollisaaltojen ja päihitä valtavat pomotaistelut samalla kun suojelet maata tuntemattomalta uhkalta. Tämä Project Starshipin prologi, pystysuuntainen luotihelvetti Red Death pakottaa sinut törmäyskurssille valtavan maahan suuntauvan hyökkäyksen kanssa, jonka tarkoituksena on tuhota ihmiskunta. Nostalginen 4-värinen tyyli!