Rayland 2 (PC)
Ohjaa valonsäteiden kulkua 50 haastavan isometrisen pulmakentän lävitse! Tervetuloa Raylandiin. Tämän saaren asukkaat käyttävät selviytyäkseen erityisistä lasersäteistä saatavaa energiaa. Saadakseen tämän energian siirrettyä sinne, missä sitä tarvitaan, he käyttävät ”toistokuutioiksi” kutsumiaan esineitä. Tehtävänäsi on auttaa Raylandin asukkaita siirtämään lähettimen, Domuksen, energiaa erilaisten maiden läpi heijastamalla lasersäteet lopulliseen kohteeseensa. Tässä onnistuaksesi sinun täytyy asetella toistuvia kuutioita oikealla tavalla ja kääntää niitä sillä tavalla, että energiasäteet saavuttavat niiden väriä vastaavan vastaanottoalueen. Rayland 2 on pulmapeli, jota pelataan käännettävällä, isometrisellä kentällä. Onnistuaksesi lasersäteiden uudelleenohjaamisessa, sinun on hyödynnettävä useita erilaisia palikkatyyppejä ja vippaskonsteja. Pulmien haastavuus ja monimutkaisuus lisääntyy vähitellen 50 kentän aikana!